söndag 21 oktober 2012

Äntligen!!!



Efter att ha letat efter båt lite mer på allvar den senaste tiden så blev det i helgen äntligen dax för affär!
Igår lördag var jag och hämtade ekipaget. En linder 400 Sportsman med en Honda 15hk. Till detta en Tiki bt 600 trailer.

Idag stod testkörning på programmet och morgonen bjöd på härligt väder med solglimtar och lugna vindar.
Fredde och jag gav oss iväg och bestämde oss för att traila i vid en naturramp och det hela gick precis så smidigt som jag hoppats på.
Fisket var inte så mycket att skryta om, Fredde fick en liten gädda. Men idag var det båtåkning som var prio ett.
Vid lunchtid var vi hemma igen och jag passade på att montera dit ekolodet.
På eftermiddagen blev det en liten stunds båtåkande igen när största grabben Kevin ville ut och provköra.
Svårt att säga nej. Klart grabben ska få åka båt!

3 kommentarer:

  1. Grattis till en kanonsmidig båt!
    Kör hårt.
    Tomas

    SvaraRadera
  2. Äntligen!
    Vad kul att det blev av till slut och jag ser fram emot ett pass, kanske innan isen lägger sig tom?:)
    Grattis!
    /Martin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack boys!

      Får se om vi kan styra ihop ett pass innan isen lägger sig.

      Radera